  | rozmieszczenie instrumentów na scenie i realizacja systemu odsłuchowego |
Proponowane rozmieszczenie poszczególnych elementów w obrębie sceny przedstawione jest na poniższym rysunku:

Rozmieszczenie elementów na scenie

System odsłuchowy
Proponowany w projekcie system odsłuchowy składa się z następujących elementów:
- dziesięciu (9 na scenie+1 przy konsolecie) monitorów stacjonarnych firmy MeyerSound UM-1P o parametrach:

- poziom natężenie dźwięku: 133 dB
- szerokość wiązki: promieniowanie horyzontalne - 45°, wertykalnie - 45°
- pasmo przenoszenia: 60 Hz - 18 kHz
- gniazda: XLR z pętlą loop thru
- waga 35 kg
- pobór mocy: 370 VA
- dwóch odsłuchów bocznych (side fill) firmy MeyerSound CQ-1:
- poziom natężenie dźwięku: 136 dB wartość szczytowa
- szerokość wiązki: promieniowanie horyzontalne - 80°, wertykalnie - 40°
- pasmo przenoszenia: 40 Hz - 18 kHz
- gniazda: XLR
- waga 58,6 kg
- pobór mocy: 1750 VA
- trzech monitorów bezprzewodowych (in ear) firmy Shure PSM700 (zestaw P7TRE5):

- częstotliwość nośna: 722 MHz - 865 MHz
- do 32 różnych kanałów w jednym systemie
- zasięg: około 100 m
- charakterystyka częstotliwościowa: 50 Hz -15 kHz (zależna od modelu słuchawki)
- THD: 0.8 %
- modulacja FM, dewiacja 35 kHz, MPX Stereo
- separacja kanałów: 35 dB
- SNR: 80 dBA
- wewnętrzny limiter o kompresji > 10:1
- konsolety odsłuchowej firmy Behringer EURODESK MX3282A:

- liczba wejściowych kanałów monofonicznych: 24
- liczba dodatkowych wejściowych kanałów stereo: 4
- możliwość tworzenia do ośmiu podgrup
- wyjścia typu AUX: 8 (pre/post fader)
- trójpunktowa equalizacja kanałów mono
- 4-punktowa equalizacja kanałów stereo
- phantom power +48 V
- wewnętrzny interkom mikrofonowy
- THD+N: 0.007 %
Sugerowane umieszczenie konsolety odsłuchowej oraz konsolety głównej wraz z wymiarami nagłaśnianego obszaru przedstawia rysunek poniżej:

Rozmieszczenie przestrzenne systemu

Źródła sygnału
W punkcie tym opisane zostaną wykorzystywane w systemie mikrofony oraz nadajniki bezprzewodowe dla gitarzystów.
Wokalista - bezprzewodowy system firmy AKG WMS60S z mikrofonem D3800WL o parametrach:

- system:
- nośna: 138 MHz -142 MHz / 169 MHz - 220 MHz / 240 MHz - 250 MHz
- modulacja FM z dewiacją 30 kHz
- THD < 0.8 %
- SNR: 50 dBA
- moc sygnału radiowego: 10 mW
- mikrofon:
- charakterystyka: superkardioida
- pasmo: 40 Hz - 21 kHz
- maksymalny poziom ciśnienia SPL przy 3 % THD: 156 dB
- impedancja: 600 W
- ekwiwalentny poziom szumu: 20 dBA
- czułość: 2.8 mV/Pa (-51 dBV)
Gitarzyści:
- bezprzewodowy system dla gitarzystów firmy Shure UT14 (nadajnik i odbiornik) (3 zestawy):

- nośna 596 MHz -862 MHz
- zasięg około 100 m
- pasmo: 20 Hz - 16 kHz +/- 3 dB
- SNR: 90 dB
- TDH: 0.1 %
- moc sygnału radiowego: 15 mW
- wyjście: symetryczne i niesymetryczne
- dynamiczne mikrofony zbierające sygnały z pieców gitary elektrycznej i basowej:
- gitara basowa - mikrofon firmy AKG D112:

- charakterystyka: kardioida
- pasmo: 20 Hz - 17 kHz
- czułość: 1.8 mV/Pa (-55 dBV)
- impedancja: 210 W
- gitara elektryczna - mikrofon firmy Shure Beta57A:
- charakterystyka: kardioida
- pasmo: 50 Hz - 16 kHz
- czułość: 0.28 mV (-51 dBV/Pa)
- impedancja: 150 W
Chórek - cztery przewodowe mikrofony dynamiczne firmy AKG D3800
Instrumenty klawiszowe -
podłączone bezpośrednio i miksowane za pomocą konsolety lokalnej EURORACK MX802A firmy Behringer znajdującej się na scenie w rack'u z efektami dla klawiszowca:

- pasmo: 10 Hz - 60 kHz +/- 3 dB
- wejścia: 4 monofoniczne, 2 stereofoniczne
- trójpunktowa equalizacja +/- 15 dB
- wyjścia: 2 AUX
- THD+N: 0.007 %
Perkusja - ustawienie poszczególnych mikrofonów w obrębie pełnego rockowego zestawu perkusyjnego przedstawione jest na rysunku poniżej:

Sposób zbierania sygnału z perkusji
Wykaz użytych elementów:
- trzy mikrofony firmy AKG C3000 (talerze):
- charakterystyka: kardioida
- pasmo: 20 Hz - 20 kHz
- czułość: 25 mV/Pa (-32 dBV)
- maksymalny SPL przy THD 0.5 % - 140/150 dB
- ekwiwalentny poziom szumów: 14 dBA
- SNR: 80 dB
- impedancja: 200 W
- maksymalny pobór prądu < 2 mA
- jeden mikrofon firmy AKG C1000S (werbel):
- charakterystyka: kardioida
- pasmo: 50 Hz - 20 kHz
- czułość: 6 mV/Pa (-45 dBV)
- maksymalny SPL przy THD 0.5 % - 137 dB
- ekwiwalentny poziom szumów: 19 dBA
- impedancja: 200 W
- jeden mikrofon firmy AKG D112 (stopa):
- osiem mikrofonów firmy Shure SM58 (pozostałe elementy perkusyjne):
- charakterystyka: kardioida
- pasmo: 50 - 15 kHz
- impedancja: 150 W