SYNTEZA I OBRÓBKA OBRAZU

Informacje dotyczące przedmiotu Synteza i obróbka obrazu

Kontakt z prowadzącym zajęcia:

dr inż. Grzegorz Szwoch
greg
pokój 732 WETI

Literatura uzupełniająca do przedmiotu

Pozycje książkowe - polskojęzyczne

  • Richard S. Wright,, Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipchak: OpenGL. Księga eksperta. Helion 2016, ISBN: 978-83-283-2107-6
  • Sebastian Tabaka: OpenGL krok po kroku.
  • Janusz Ganczarski: OpenGL. Podstawy programowania grafiki 3D. Helion 2015, ISBN: 978-83-283-0193-1
  • Jeremy Birn: Cyfrowe oświetlenie i rendering. Helion 2007, ISBN: 978-83-246-0790-7
  • Bogdan Bociek: Blender. Podstawy modelowania.. Helion 2007, ISBN: 978-83-246-0630-6
  • Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga: Blender. Kompendium. Helion 2007, ISBN: 83-246-0824-9
  • George Maestri: Animacja cyfrowych postaci. Helion 2000, ISBN: 83-7197-177-X
  • Rick Parent: Animacja komputerowa: algorytmy i techniki. PNW, 2011, ISBN: 978-83-01-16669-4
  • J. Foley, A. van Dam, S. Feiner, J. Hughes, R. Phillips: Wprowadzenie do grafiki komputerowej. WNT, 2001.
  • Piotr Mańkowski: Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo. Trio, 2012.

Pozycje książkowe - anglojęzyczne

  • Jason McKesson: Learning Modern 3D Graphics Programming. odnośnik
  • Tomas Akenine-Moller, Eric Haines, Naty Hoffman: Real-Time Rendering. CRC Press 2008, ISBN: 978-1568814247
  • Frank Luna: Introduction to 3D Game Programming with DirectX 9.0c: A Shader Approach. Jones & Bartlett Learning 2006, ISBN: 978-1598220162
  • Ton Roosendaal, Stefano Selleri, et al: The Official Blender 2.3 Guide. Blender Foundation 2004.

Strony internetowe (język polski)

Strony internetowe (język angielski)

Oprogramowanie